Sussa sött!

Nu ska jag släcka ner, bädda ner mig och bläddra i nya numret av Chic som kom idag. Gillar den tidningen, lagom pris och innehåller mycket tips och så lite skvaller. Skvaller e aldrig fel... hehe

Imorrn är det jobba, jobba.... Sen hem och mumsa tacos tror jag. Blir hemma, ingen dans i närheten och syrran ska jobba extra med en kollegas dotter. Hon ska på FUB dans, Jannez spelar! FUUUUSK! ;) Kan iofs åka dit jag med, till fryshuset.. Men jag tror jag skulle köra vilse.. haha Ja, vi får väl se.. Skulle va kul att dyka upp som gubben i lådan.. *fniss*

Fick precis svar från Beautynet.se om min trasiga flaska, och jag får byta den i salongen, himla smidigt! Kanske onödigt att beställa från sidan när man har samma saker i salongen? Ja, iofs.. Men nu hade de rabatt och så är det fri frakt när man handlar över 600, vilket jag kom upp i eftersom jag beställde plattången.. :D Ska bli kul å testa den imorrn!


Natti natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0