Tisdag Kväll...

Har inte haft något att skriva om de senaste dagarna, så därför har det varit lite tomt här... Har haft fullt upp på jobbet i helgen med strulande kassor, sjuk personal och extrapersonal som vägrar svara/ringa upp när man söker dem... *morr* Dagen idag ska vi inte prata om så mycket. Har börjat känna av lite onda ögon, svullen under ögonen pga detta, så jag ser ut som sju svåra år emellanåt.. :( Stressen börjar göra sig påmind, och det visar sig på detta sätt.

Skulle ju ha åkt till gymmet idag igen (var där igår), men vi fick ny whiteboardtavla som jag beställde igår, och jag ville ha upp den på väggen. Vi ska ha den för att skriva upp kundbeställningar på, kommer bli perfekt nu till jul med alla skinkbeställningar och annat. Såå, det drog ut lite på tiden, och sen kom jag på att jag haft rengöringsmedel på bakplåtarna som vi har till bakeoffen, och det förbereds ju bröd nu ikväll till imorgon... Såå jag fick diska av några plåtar så de hade till att göra iordning morgondagens första bakning.. Sen fanns inte orken till gymmande kvar...

Nu sitter jag här i soffan, har tänt lite ljus och funderar på allt och inget.. Allt som surrar i huvvet och allt på jobbet gör det inte lättare att bli av med den smyyyyygande värken i ögonen. Och det är väl inte så jättebra att man sitter vid datorn heller.. *S* Så ska bara fixa lite till bloggen och sen lägga mig i sängen tror jag och bläddra i nya Får Jag Lov som dök upp idag... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0