Tjabba tjena hallå!

Tänkte hoppa in och säga HEJ!

Kanske inte så många som läser, men ändå... :) Meningen med bloggen, för min del, är ju att man ska kunna skriva av sig, om känslor, tankar och allt som händer i livet. Sen blir det väl lite annat också, för min del i alla fall... :D

Ska alldeles strax ner till stan för att byta min flaska, blir lite fler ärenden... Sen ni, då blir det bussen upp till syrran för lite dusch och uppfräschning inför kvällens äventyr... Blir middag på kolgrillen, där vi ska käka med vår syster och några kompisar.. Gottigt! Och så kanske blir det ett glas vin eller två, vi får se hur jag känner det! Brukar inte vilja dricka när jag ska ut på dans. Men ett glas brukar va gott! :D

Tjing tjing....


Joo... hahahaha Skrattar nästan så jag gråter.. haha Hittade en gammal bild på casanovas, bara två av medlemmarna som är kvar i bandet som e med på denna bild... *S*



(bilden lånad från svenskadansband.se)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0