Torsdag kväll

Gymmet blev av idag, tro´t eller ej.. :D Fick köra min timme på crossen, sen blev det lite hantlar och maskiner också. Kändes jättebra, så jag ångrar inte att jag åkte dit efter dagen på soffan....
Efter att gymmandet var över, så åkte jag ner till stan för att hämta ut mitt paket med plattång och kräm. Plattången ser finfin ut,  blir nog ett test av den imorrn! Men krämen då.. Flaskan var tyvärr trasig! Hoppas på att kunna byta den i salongen, eftersom det är där sidan har sitt kontor, som jag förstått det... :)

Kikade ju in på Lindex också, köpte mascaran som var på xtrapris och hittade även ett armband i svart, visar sen.....

Lagade en riktigt god sen middag om jag får säga det själv.. *L* Det blev kycklingfile i cremefraiche med purjolök å paprika, med pasta och sallad till. Skriver ut receptet sen..

Nu ska jag plocka upp tvätten...
Sen blir det nog lite varm choklad.... *mums*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0