Tummen upp!

Nu är jag hemma i soffan igen, najs... Tog vägen förbi mamma å pappa på en fika förut, efter mitt besök på gymmet. Fick kaffe och smörgås me köttbullar... Mammas köttbullar e sååå goda! Sen bar det ju av till besiktningen som ni vet, och det blev utan anmärkning!

Blev efter det lite sugen på en runda på stan, men eftersom det ganska säkert blir lite dans imorrn för de sista kronorna, så sparar jag dem till det.:D Lönen kommer på tisdag, då blir det lite handling och så. Bokade ett eventuellt besök på Ikea och SKHLM nästa torsdag när jag var hos mamma, myysigt! Ska ju alldeles strax sätta igång med rensningen i badrummet, så jag vill ha lite nya korgar eller så till hyllan för de kvarvarande grejjerna.

Ikväll blir det första besöket på nya gymmet, spännande! Är tydligen hemmamatch för SSK ikväll också, så man kanske ser nåt snyggt? haha Nädå... Kommer boka en instruktion för maskinerna också, då jag även kommer få ett lämpligt program att köra till en början i alla fall.

tjing tjing så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0