Vad säga?!

Sitter i soffan och försöker summera gårdagkvällen.. Vet inte var jag ska börja någonstans. Har både positivt och negativt att säga...

Kvällen började vid halv fem när vi käkade middag på Grekiska Kolgrillsbaren, gottigt värre! Stor kycklingfile med pommes och grönsaksspett. Och lite tzatziki, som jag inte tycker om.... Sa till om tomatsås, men det glömdes bort. Fick den vid sidan om istället, så det var lugnt!

Sen blev det lite "förfest" hos syrran med lite gott att dricka och så kikade vi på Dansbandskampen, om det har jag inte så mycket att säga... Hoppas bara de inte vinner hela skiten!

Kvällen på Trombon då.. Ja, kul att se Casanovas igen, händer ju som sagt inte alltför ofta. Kul att mamma och pappa kom ner en sväng, de är ju aldrig ute numera på dans. Det var ju deras "fel" att jag fastnade för detta från början... *L* Men... Folket... När man går ut på dans, för min egen del talar jag nu, så gör man det för att ha kul och umgås med folk. Och man accepterar folks olikheter och olika grad i danskunskaper. Man ser inte snett på folk som kanske inte är lika duktiga som en själv. Ibland så känns det som att bara för att man inte är med i någon klubb eller tävlingsdansar, så har man inget på dans att göra?? Varför är det så??? Alla har vi lika stor rätt att vara där på golvet, oavsett hur duktig eller kunnig man är. När jag, och min familj, går ut på dans så är det kul att klä upp sig lite, man vill lixom känna sig fin. Och jag accepterar att andra kanske inte klär upp sig lika mycket, absolut! Men lite kan man väl anstränga sig? Eller? Min åsikt är att gympabyxor och träningskläder hör hemma i en träningslokal och inte ute på dansgolvet. Fast som sagt, smaken är som baken....

Aja... Dax att hoppa in i duschen en snabbis....


Kommentarer
Postat av: Angel

jag håller med du.. gympa kläder hör hemma i gympa salen..:)



2009-12-06 @ 21:15:30
URL: http://aangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0