Eller nåt...

Har suttit här hela kvällen och försökt komma på nåt att skriva.. Men det är idetorka!

Helgen som kommer har varit planerad sen länge, hytten bokades för över en månad sen... :) Meeen, jag känner inte att jag är laddad...:( Visst, ska bli kul att komma iväg, på Birka som jag saknat lite... *L* Och visst, ska bli kul att höra mina favvisar Wahlströms.. Men det känns ändå som att det är nåt som fattas, kan inte förklara.. Hur ska jag kunna göra det, när jag inte ens vet vad det beror på...



Ska ta och testa lite kläder nu, kommer nog ha två alternativ med mig i packningen.. Klänningen.... Och sen svarta byxor och topp till.. Ni vet, vi tjejer är lite omständiga.. *S* Kaan ju faktiskt hända att man spiller... Eller vill byta under kvällen... Och så kaan det vara bra att ha nåt alternativ till dagen efter... *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0