EMD och Molly

Det känns som att det var de låtar som var bäst ikväll.. Men man kan ändå inte låta bli att fundera... Melodifestivalen är inte vad den har varit, och jag tror inte jag är ensam om att tycka så. Ska bli intressant att se resultatet nästa vecka. Finns det fortfarande hopp?? Blir nog inte att man ser det live, om inte Birka Paradise sänder i danssalongen eller någon annanstans ombord. Ja, i hytten kan man ju kika om man känner för det, för det finns ju tv där.. hehe Men jag hade inte tänkt häcka i hytten så... *S*
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har själv åkt m Birka o dansat BLENDER i helgen :-)

Hoppas ni får kul

2009-02-22 @ 21:23:13
Postat av: Jessa

Okej, blender e inga stora favvisar hos mig.S Men smaken är ju som baken, eller hur?

2009-02-22 @ 21:38:22
Postat av: Patrik

Man är kanske inte så nogräknad vem som spelar längre fram på småtimmarna på en kryssning, iaf vissa :-)

2009-02-23 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0