Fattar nada!

Ja, jo.... Det är ju så att jag var på lite dans förra veckan, närmare bestämt förra tisdagen.
Det var Hedins som spelade på Hallunda FH.:) När de spelade sitt extranummer så passade jag på att testa att filma med min nya telefon. Och nu har jag laddat upp filen till datorn, så jag tänkte att jag skulle lägga upp det på youtube.. Meeen.. Det funkar inte!! *morr* Fel format hit och dit... Som sagt, fattar nada! Men jag får väl kika lite till när jag har tid, ork och lust.. Om jag inte sliter av mig allt hår i mitt frustrerande tillstånd... ehm..

Nu lockar den välbekanta sängen.. hehe


KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till tror du kommer lösa det

kram

2009-02-10 @ 22:10:03
Postat av: Patrik

Har du klarat att fixa avloppet i grillrummet klarar du nog detta också.

Skam den som ger sig :-)

2009-02-11 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0