Handling

Ibland brukar jag köra min storasyster och hennes granne när de behöver storhandla (ingen av dem har bil), och ikväll var det dax igen. Jag hämtade upp dem runt halv sex och var hemma en timme senare. Snabbt avklarat idag:) Jag behövde inte handla något själv, så jag kikade lite på bokrean och hittade två böcker.. :)
Elisabeth George - När ingen ser och Jane Green - I dina kläder.  Så det blev en spännande och en lite mer "lätt" bok. Elisabeth´s böcker har jag läst förut, hon e himla bra!

Jag kunde ju inte låta bli att kolla om de hade fått in den foundation jag kikade på förut idag... *L* Den var nästan 30kr billigare där, så jag köpte nästan en.. Bara nästan! För jag kände att nya skor till jobbet är viktigare.. Så jag kikade på skoavdelningen och hittade ett par tennisskor för 179kr. Helt ok att ha på jobbet bara. Även om jag egentligen vill ha skor med stålhätta.. Men det får bli närmare lön, så det dras på lönen då...

Nu ska jag fixa och trixa lite här hemma innan det är dax att gå ner i tvättis och hämta tvätten...


Kommentarer
Postat av: Patrik

Förser inte jobbet er med arbetskläder/ skor ?

2009-03-02 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0