Hedins i Hallunda FH 090203



Jepps,  i tisdags var Hedins och spelade på Folkets Hus i Hallunda. Åkte dit direkt efter jobbet, efter att ha slängt i mig en hamburgare på McDonalds. Mötte Maria och min syster där och vi satt och pratade lite, var så länge sen vi träffades, Maria och vi...  Och det lär bli ännu mer sällan nu, när hon är på väg att flytta långt neråt landet till Arne... Men vi får ta vara på de tillfällen som kommer ges.. :)

Ja, Arne.. Han sjunger och spelar i Hedins som kommer från Skåne. :) De spelar moget och gör det BRA! Himla kul var det och träffa dem alla i tisdags, även om jag inte var på det bästa humöret.... Trött, halvseg och lite seg i huvvet av den förkylning man känt av.... Kvällen gick som vanligt alldeles för fort och vid tolvtiden när packen var påbörjad så styrde jag och jenny Bettan hemåt.

När Hedins gjorde sitt extranummer så passade jag på att filma lite med nya telefonen.. Så inom en snar framtid får ni kika in på Youtube och söka på Hedins... ;) Finns lite klipp där redan, som de själva lagt upp... Ska bara få arslet ur vagnen och skicka klippet te Arne så han kan lägga ut det... :)

Och niii... Har ni inte hört Hedins så tycker jag att ni ska kika in på en dans när de spelar i närheten, ni kommer inte ångra er! Och det säger jag inte bara för att jag är liiite partisk.... Klicka på bilden högst upp, så kommer ni till deras hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0