Kaffe... :)

Vissa dagar är kaffedagar... Man kan gå å smutta på en kopp kaffe titt som tätt, andra dagar räcker det med koppen man dricker till frukost... Idag är en kaffedag, helt klart! Känns som man kan dricka massor. Inte för att bli pigg, utan för att det är GOTT!  A jo, lite piggare man kanske blir, men för min del så dricker jag kaffe mest för smakens skull.. :)
Sitter just nu med en kopp, så här i slutet på lunchrasten. Och jag kan säga att mitt humör är lite bättre än vad det var igår...

Det var ingen bra dag alls igår... Så det är skönt att det börjar vända. Hoppas det håller i sig bara...
Nu ska jag väl pallra mig ut igen då, skriva skyltar till fiskdisken, ta tempen i grillskåpet och beställa varor. Sen är det dax för min timme i kassan...

tjing tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Då har du druckit mer kaffe idag än vad jag gjort i livet.

Ditt jobb verkar gå på löpande band. Här sitter jag o inte gör många knop...

2009-02-17 @ 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0