Nu e det så här...

Håret är fönat, kläderna är på, har satt på nytt plåster och jag är redo att ge mig ut... Solen lyser och snön håller på å töar bort.. Så det är fint väder för en liten promenad, även om det slaskar lite.. Ska slänga lite skräp i soprummet på vägen oxå.. :)

Plåster.. Jo, jag brände mig i måndags, på en bakplåt på jobbet.. Råkade komma åt en varm plåt med armen, så jag har ett mindre sår på vänster arm, väldigt synligt.. Det kommer va himla snyggt med stort plåster på armen när man vill va fin på lördag... Får väl köra med att det är en tatuering som gömmer sig där bakom.. haha

Ska kika lite på bokrean tror jag, och sen kolla lite mer på H&M, idag har de utdelning på en kupong med 50%rabatt på den billigaste varan om man köper tre saker.. Kanske man kan hitta nåt kul halsband eller armband? Mm, vi får väl se.. Är lite nyfiken också på den nya foundation som Maybelline kommit med, en flytande mineralfoundation... Kikade lite igår, kostar 159kr där.. Liite mkt kan jag tycka, men kanske värt det? Maybelline finns på IcaMaxi också, så man kan ju kolla där om det är nån större skillnad i pris... Forskningen fortsätter.. *S*

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jasså, du har oxå lyckas med att skaffa dig en brödplåtstatuering ..(ler)...tjusigt....är nog nåt som tillhör vårt jobb...

2009-02-26 @ 23:58:17
Postat av: Jessa

Ja, mina armar är märkta.. haha Men detta är nog största såret när det gäller brännsår... :(

2009-02-27 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0