Nu har jag bestämt mig!

Har suttit här i soffan hela morgonen, kikat runt på nätet och kollat lite nyheter om bränderna här i stan. Och funderat... Vad ska jag hitta på idag? Bara vara inne och inte göra nånting... Eller vara inne och fixa lite här hemma... Eller... Ta mig i kragen och ta på mig lite kläder, fixa håret och ge mig ut på promenad ner till stan? Vad tror ni då....

 Jo, jag känner att en ledig dag till i soffan känns sådär.. Så jag ska ta och fixa till mig lite och ge mig ut. Behöver nog lite frisk luft och motion... *S* Apropå håret... La i toning igår och har sovit med inpackningen, så det måste ju sköljas ur och blåsas torrt... Testade en ny toning (för mig är den ny iaf), och än så länge verkar det helt ok.... *L* Och som ni nog redan vet är jag ju svart i  burret.... :) 


Ska väl kanske sätta lite fart då....

tjing tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0