Nya kläder

Mm, jag satt och deppade lite i tisdags kväll... Kände att jag ville ha nya jeans... Och stövlar... Så jag gick in på Ellos och kikade lite... Hittade två par jeans och två par stövlar, och en top i två olika färger... Nu tänker ni säkert, har jag inte lärt mig någonting?? Antagligen inte.. *S* Meen, jag hoppas att jag kan ha de svarta jeansen som jag beställde, och de svarta stövlarna.... Beställde bruna i en annan modell också.... Men vi får väl se.. Och kommer nåt av detta passa så lägger jag upp bilder här lite senare... (hoppas grejjerna kommer idag, tog expressleverans.. *L*)

Nu ska jag sätta fart och hoppa i lite anständiga kläder... (pyjamas på fortfarande, ledig idag jue) Och ska ta mig te mamma å pappa och hjälpa dem med en grej...Sen tebaka hit och tvätta... Som vanligt...

tjing tjing så länge!



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0