Promenad...

Tog ju en liten promenad ner till stan, kom hem för en liten stund sen.. Mitt mål med promenaden var att kika på Maybellines nya foundation, som verkar super! Kom fram till att jag ska använda slut på den jag har, från Isadora, som funkar bra den med. Sen köper jag den nya, har nog hunnit få lön då oxå.. *L* Sen skulle jag köpa nytt balsam hos frissan, och "bla bla bla".. 

Men det slutade med balsam, och ett paket med glansspray och värmeskyddande lotion. Allt detta från Tigi/Bed Head. "bla bla bla" är ju också en värmeskyddande lotion som även funkar lite som inpackning. Men den är ju tyvärr ganska dyr... Så detta paket jag köpte gjorde att jag fick spray och lotion till samma pris.. :)

Kikade lite på H&M också, men jag hittade inget där idag, var väl inte på humör.. *S* Får riva lite i garderoberna för att hitta nåt te båten.. Ska testa klänningen, känns den ok så blir det den och pumps till... Men om jag känner mig själv rätt blir det nog nåt annat alternativ som hamnar i väskan det med.. *S*

Ska ner i tvättis strax och hänga tvätt, kunde börja tidigare nu när jag kom hem från stan.. *skönt* Sen är det dax att börja med maten. Blir kycklingfile med sallad och lite bulgur till, och så min kalla sås.. En av mina favvorätter.. :)

Kika runt lite först, tänkte jag göra... Men måste snart slita mig.. *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0