Shit...

Känns som att helgen rann förbi i en förbannad fart... Både skönt och inte... Skönt att den är över, eftersom jag har jobbat.. Inte skönt för, ibland kan jag tycka att det är jobbigt att tiden går så fort. Känns som man inte alltid hinner med. Och så har det snöat i stort sett hela dagen idag.. *sucka* Det var inte lätt att ta sig hem från jobbet, moddigt t.o.m. på motorvägen. Och hur kör folk egentligen?? Alla bilar låg i höger körfält, med typ bara ett par meter emellan. Så jag la mig i vänstra körfältet och var ensam där hela vägen hem nästan.. Gräddfilen, ni vet... hehe

Igår var jag hos syster yster Jenny och kikade på mello.. Det var kul! Syrran sussi var där oxå, och vår kusin björn... :) Inte alltför ofta som vi ses.. :( Men sommaren kommer, och bakgården finns väl kvar.. *S* Innan vi bänkade oss i soffan så var vi och åt på  Grekiska Kolgrillsbaren, såå gottigt!

Ja, imorrn är det ny dag, ny vecka.. Och jag börjar stadiga halv sju på morgonen. Det är någon på jobbet som har den dåliga smaken att ha åkt te Brasilien på semester, så jag ska jobba hans tid istället... Kanske man förhoppningsvis kommer iväg som man ska imorrn när arbetsdagen är slut? Hoppas kan man alltid göra.... typ.. 

Annars händer det väl inte så himla mkt i början på veckan, förutom jobbet.. Kanske, ev , nästan, dans på tisdag iofs, eller ja, titta på andra och kanske få mig ett gott skratt eller två.... haha Om jag inte får för mig att bara åka hem och kramas med soffan, som är min bästis just nu känns det som.. *tsss*

Och så ska jag försöka ta mig i kragen och ge mig bort till "Friskis" på torsdag och kika lite.. MÅSTE komma igång med träningen... Vill ju komma i bikinsarna som ligger å väntar på solen... *L* Inte bara därför iofs, ryggen mår bara bra av det, och mina ben... Ja, de ska vi inte tala om... Sccchhh......
 
Aja, sista halvan av GLAMOUR ska läsas nu, sen tror jag nog minsann att jag ska blunda lite....


KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du . Tiden går ju fort när man har roligt och om "helgen rann förbi i en förbannad fart ", måste du haft kul. Det har jag haft, men skulle nästan velat ha en dag ledigt till. Segt imorse. Kanske kan bero på helgen aktivitet.

Spelade in festivalen, så jag har det "roliga " kvar.

Tuft att börja halv sju. Då sover jag fortf.

Imorrn tisd. blir det dans... träning inför tävlingen på lördag :-)

2009-02-23 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0