Ska jag...

.... Fixa med tvätten som ligger kvar i tvättkorgen kanske? Känns som att det kan vara en bra ide, för imorrn kväll så har jag lite annat att tänka på, typ packa inför kryssen på lördag.. *S* Det kommer nog inte bli lätt.. haha
Så jag ska vara lika duktig som förra veckan och chocka mig själv, ännu en gång.. *tss*

Har iofs gjort lite nytta här hemma med att bädda rent i sängen,  diskat och dammsugit.. Aja, jag veet.. Känns som jag inte gör nåt annat, men jag har ju inget liv så... *S* Nädå, jag städar ju och tvättar när jag är ledig, och det är ju varje torsdag, ibland väntar jag till helgen om jag skulle vara ledig då...


Ska försöka fixa till en ny header oxå, men det får bli nästa vecka....

Ska jag då... Eller... Jooo....



NATTI  NATTI!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig. Det har tom inspirerat mig att tvätta idag (ikväll)

2009-02-26 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0