SKHLM

Ni som inte vet vad det betyder... Skärholmen... *L* Vi hade tänkt att åka upp till Täby C fi lördags, ör att shoppa lite, men hamnade i Skärholmens C som nyligen byggts om och fått in massor av nya butiker.. Vi var nog sega och trötta båda två, jag och syrran. För det kändes som att vi inte hittade någonting alls, nånstans. Det var mest synd om oss i hela världen.. Tyckte iaf vi för en stund.. *S* 

Men hon hittade en finfin svart kjol på Gina Tricot, och jag hittade en tshirt på Cubus, som ni såg tidigare. Och tre halternecklinnen på rean, också på Cubus. Fina sommarfärger tyckte jag.. :)


 Det här med tshirts med olika tryck skulle lätt kunna bli en grej för mig.. :) Lagom för en söndagsdans eller ledig dag på stan, eller när som helst egentligen.. *L* Och halternecklinnen har jag alltid tyckt om, skönt på sommaren och skönt att dansa i... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0