Söndagsmiddag....

Jag har legat i soffan hela dagen, precis som jag sa.. *L* Har sovit lite, kikat lite på internet, kikat lite på tv och sovit lite till.. Nu har jag fått i mig lite mat och ligger och jäser... *S* Maten blev inte den nyttigaste som ni ser, men gott var det! Cola, hamburgare och pommes, med en massa beasås till....

Hamburgarna är Coops egna, himla goda! Pommesen också från Coop. Bröden från Skogaholm. Och såsen från lohmanders. Coop har ju en massa egna varor i olika kategorier.. Och deras hamburgerdressing är nog den godaste jag provat... Idag hade jag en ny variant med chili i, rätt ok. Men originalet är nog snäppet godare.



Nepp, nu ska jag jäsa vidare i soffan.. :)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag handlade all mat till min födelsedag på Coop och det blev mycket lyckat....fast hamburgare, pommes o Cola är inget jag skulle stoppa i mig just nu

2009-02-01 @ 20:01:17
Postat av: Lotta

Åååååhh, nu blev jag hungrig !!!! =) Får äta lite nybakat bröd. Coops pommes är suverän, får testa burgarna nån gång oxå!

2009-02-01 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0