Sugen...

Jag har precis, eller för en stund sen, käkat middag.. Men jag är ändå sugen på nåt att tugga på... *S* Godis, chips, popcorn... Godis och chips har jag sagt att jag ska försöka hålla mig undan. Har gått bra tycker jag, förutom när jag provsmakade gelehjärtan nu i veckan på jobbet. Chipsen ramlade jag dit på för två veckor sen snart. Det var lördag, första deltävlingen i mello och jag mådde väl inte så jättebra. Var trött, sliten som få, så då blev det chips med dip och cola!  Godiset är ändå ganska lätt att hålla sig ifrån, men vi får väl se vad som händer till helgen... Tänk er en skål med massa lakrits, riktigt salt ska det va... *drömmer*

Skulle tro att det kommer bli en skål med popcorn lite senare... hehe
Men först ska jag ner i tvättstugan och hänga lite tvätt....


tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Patrik

"Tänk er en skål med massa lakrits, riktigt salt ska det va... "

Tänk dig en skål med äpplen , apelsiner, ananas, vindruvor- > härlig fruktsallad. ... för ni säljer väl frukt också , o inte bara godis på Coop ?

2009-02-20 @ 15:15:58
Postat av: Jessa

Ehm.. OM jag vill äta godis, lakrits, så gör jag det.. Och du ska veta, att jag tål knappt nån frukt...

2009-02-20 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0