Ta tjuren vid hornen...

Det kan stämma in på ganska mkt, faktiskt. Ibland, eller ganska ofta, drar jag mig för att göra vissa saker... 
Som att gå in på internetbanken och betala räkningar, vem tycker det är kul?
Diska och städa är inte heller något jag gärna gör.. Men det är kul och skönt att se resultatet när man är klar.:)
Tvätta då.. Mm, samma som med städningen.. Det är ju ett måste, och så skönt när det är klart.

Städat och diskat har jag gjort litegranna nu så här efter en hel dag i soffan.. Ska börja förbereda middagen strax, men först ska jag gå in på internetbanken och betala räkningarna, kan ju vara bra att göra det innan pengarna tar slut... Typ..


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag ställer mig i skaran till dem som tycker det är kul att betala på internetbanken !

...mot att skicka giro (som jag gjorde för 10 år sedan ), är det ett rent nöje (kanske inte att betala räkningar , men just att använda den tekniken).

Diska är roligare än städa, men båda resultaten är trevliga att se.

2009-02-20 @ 15:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0