"tidig" kväll, eller....

Ja... Ska försöka med det i alla fall.. Men man vet ju hur det brukar sluta..*S*

Sitter och funderar lite.. Över allt och ingenting... Hade bra formuleringar att skriva här, men lika fort som man kommer på dem, lika fort försvinner de ur huvvet... *S* Why??

Jag vill måla om här hemma, antingen en fondvägg eller hela rummet. Det enklaste är en fondvägg. Ska jag välja tapet eller bara måla? Ska det vara mönstrat eller enfärgat? Kanske måste fråga Telgebostäder om lov först? Kanske kan få material från dem? Har Robban, min systerson (målare), tid och lust till att hjälpa mig?

Jag vill ha nytt golv i köket, det som ligger är skadat av märken av ett bord. Vilken färg? Hur mkt? Behöver jag ha lister runt om? Vilket annat material behövs? Vem har tid och lust att hjälpa mig med det? Har jag råd med det över huvudtaget?

Jag har så svårt för att ta tag i saker och ting just nu.. Känner liksom ingen lust till det. Kanske det vänder? Eller kanske inte... ?

En lite rolig sak som händer härnäst, är iaf att jag åker på kryssning nästa helg ihop med syrran och en kompis till henne. Ska bli kul att komma iväg lite, ha kul och släppa alla jobbiga tankar och vardagen för ett dygn... Allt det kommer finnas kvar, jag vet.. Men kanske det känns lite lättare sen..

Och som altlid när man ska på kryss eller göra något speciellt... VAD SKA JAG HA PÅ MIG???????? Ehm, har ju lite att välja på egentligen, men det är alltid lika svårt, eller hur?? Jag är lite inne på min klänning som jag hade på DBK-finalen, men vi får se vad det blir...

Slutsvamlat.... Sängen väntar...

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0