Torsdag...

Shit vad tiden går fort. Denna vecka har bara sprungit iväg tycker jag. Iofs ganska skönt, att tiden går fort just nu.. Då blir man fortare av med snön och kylan, och så slipper man skrapa rutorna på bilen. För det finns inget värre än att behöva göra det på morgnarna när man kanske redan är lite sen och trött och frusen.. *brrr* Men men, det är väl priset man får betala för att man inte klarar sig utan bilen.. hehe För jag vet inte vad jag hade gjort utan lilla Bettan.... *me like* Blev ganska fort bortskämd när jag skaffade bil första gången... *L* Jag menar, har man lagt ner såpass mkt pengar som jag gjorde, på mitt körkort, så vill man kunna nyttja det också... Så även om bilen kostar en massa pengar att ha, så är det värt det, på nåt sätt... :)

Nåväl, det är ju torsdag som sagt, och det innebär i vanlig ordning LEDIG DAG! Weee... Är så skönt att bara kunna slappa i soffan och dra ut på frukosten, även om kaffet nu har kallnat och inte är drickbart... *S* Ska strax hoppa in i duschen, sen bär det av te mamma å pappa för att fika lite till, och senare middag... :)

Och så håller jag tummarna för att den förkylning som jag känt är på väg, håller sig borta, låångt borta... Iaf såpass länge att jag kan åka och dansa imorrn kväll... *L*

Kommentarer
Postat av: Patrik

Kul att läsa att det finns någon mer än mig som vill ha bort snön.

2009-02-05 @ 13:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0