Trööött

Varför är det så, att när man får sova länge, ja, då vaknar man önödigt tidigt? Why?? Hade tänkt mig en sovmorgon fram till iaf tio.. Meen, vaknade runt åtta och kunde inte somna om.. Så det var bara att pallra sig upp, sätta på kaffe och fixa lite frukost..

Frukosten tog tid att få i sig, men nu är det avklarat.. Ska ta på mig lite kläder nu, och ta bilen ner till stan. (lat, jag vet, men sparar tid) Måste köpa strumpisar/tights till klänningen jag ska ha ikväll, och så tänkte jag kika på en handväska som jag kikade på tidigare i veckan..*L* Blir lite solning och fika också me mamma å jenny innan det är dax att åka hem och packa väskan..

Trevlig helg alla!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0