Tv

 

Igår var det en riktig "bloggardag", måste jag säga.. *S* Det blir väl kanske lätt så när man inte gör något annat än spenderar dagen i soffan.. hehe Och idag är det svårt att komma på nåt och skriva.. Har tv´n på och kikar lite på Let´s Dance nu... Så man har fått sig ett gott skratt.. haha

Annars så har jag inte gjort så mkt mer  nu ikväll efter jobbet, rätt skönt! Kikade iofs runt lite på ellos och halens hemsidor. Skulle ju behöva ny vårjacka.... Och så e jag lite sugen på den tunikan ni såg i inlägget innan.. *S* Hmm, får kika lite till... tss...

I helgen blir det jobb, jobb och jobb... Efter jobbet imorrn så ska jag te syrran, kika på mello och kanske ta en cider eller två.. *gott* Blir att jag sover kvar där, hon skulle ju ändå upp och tvätta onödigt tidigt på söndag.. *S* Hade ju egentligen tänkt bjuda hem dem hit, syrran och föräldrarna, men det blev tyvärr inte så denna helg.. Men det får bli en annan gång.. :)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Har du ringt o röstat på något par i Let's Dance någon gång ?

2009-02-23 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0