Vet ni vad...

Har ju spenderat större delen av dagen på soffan, rätt skönt.. :) Men jag har hunnit med att städa lite, diska lite och tvättat lite kläder nu ikväll... :) Och det var just det jag ville komma till. Var nere och hämtade tvätten för en stund sen, och vet ni, vet ni?? Jo, jag har vikt och hängt in kläderna... Fatta vilken sensation! Det hör inte till vanligheterna att jag gör det på en gång, men nu var det så lite så jag tänkte det var lika bra... Ska, eller måste, skärpa mig när det gäller att ta reda på det på en gång, det blir så mkt lättare då... *L* Det enda som jag inte gjort, är att ha strukit jobbskjortan... Om jag hinner gör jag det imorrn bitti, annars så har jag en till på jobbet. Så jag klarar mig... *S*


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du måste ha ett helt perfekt hem med allt i 100% ordning med tanke på så ofta du städar, diskar o tvättar.



Visst är det skönt när man lyckas tvätta, stryka OCH vika/hänga in tvätt samma dag. Men det hör inte till vanligheterna.

2009-02-20 @ 11:14:32
Postat av: Jessa

Det kan jag inte påstå att jag har... Jag städar en gång i veckan, det är väl inte så himla ofta.... Hur ofta städar du då??

2009-02-20 @ 17:50:30
Postat av: Patrik

Jodå jag städar var 7-10:e dag beroende på hur mycket jag varit hemma. Tvättar vartefter (några ggr/vecka) så jag slipper ha smutstvätt liggande

Putsar fönster 2 ggr/år

:-)

2009-02-20 @ 18:51:31
Postat av: Anonym

Då är det ju typ som jag gör...

2009-02-20 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0