Ehm...

Jag har haft ett helt sjukt tlf-samtal här ikväll.. Trodde inte att såna försäljare fanns.. haha Han frågade om vad jag jobbar med, berättade om sig själv och var han kommer ifrån, vad han skulle göra i helgen, så man e lite chockad.. Kanske därför man tog erbjudandet, för att han var så personlig.. Men, men, jag blir med ny telefon nästa vecka.. :) Det lät nästan för bra för att vara sant egentligen. Fast det blir nog bra... Jag menar, tre första månaderna med gratis abbonnemang, telefon på köpet... Och värsta mobilen är det.... *L* 

Annars har kvällen bestått av rensning i garderoberna, lite disk och tvätt...
Ska ta reda på tvätthögen alldeles strax.. Alltid lika roligt... *not*



Högen som blev efter min rensning.... *L*


A just... Optikerbesöket... Inga nya glasögon behövdes.. :):) Det är den jäkla ögonmigränen som spökat denna vecka, och idag har den hållit sig borta.. :) Efter det besöket blev det en kort fika på Nancys, sen H&M... Hittade nya ögonskuggor där.:) Jag vet, skulle ju inte.. Men kunde inte låta bli.. *L* Deras egna "4p" ögonskuggor är himla bra tycker jag, till ett bra pris också.




Och just... Blev ju ett litet besök på Hemtex också, hittade två tabletter till soffbordet och tre vaser som var på rea.. *L*

 
 

 


Kommentarer
Postat av: Patrik

Gå med i www.nix.se o slipp tel.försäljare

Annars brukar jag säga att någon från dem ringt mig tidigare i veckan, då brukar de be om ursäkt o lägga på :-)

2009-01-29 @ 22:35:01
Postat av: Jessa

Det händer inte ofta att det ringer tlf försäljare till mig, eftersom jag bara har mobilen.:)

2009-01-29 @ 22:46:55
Postat av: Patrik

Man böra kunna ansluta mobilnummer till nix (bra idé föresten , måste jag komma upp ang. min mobbe)

2009-01-30 @ 11:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0