Fattar nada... *S*

Ja, jag har kikat runt lite för att se om jag kunde hitta ett gratis bildredigeringsprogram.. Men alla är ju på engelska! Visst kan jag engelska, men inte sååå bra att jag fattar alla funktioner som finns... Nån som har tips?? Vill ju fixa till en fin bild till min "header", som det så fint heter.. *L*

Tror ändå att jag kommer behålla denna blogg, men även den gamla ett tag till.. Så får vi se hur det blir... Men det är i denna jag fortsättningsvis kommer skriva mina tankar och funderingar.. Ja, och lite annat tjafs, ni vet...

Skam den som ger sig.... hehe

nuu... så har jag hittat ett program på svenska.... men fattar inte så mkt av det... känner mig totalt lost in space, lixom.. *S* Men men, får väl fila vidare, som sagt skam den som ger sig...

Kommentarer
Postat av: Patrik

Adobe Photoshop rekommenderas. Finns att ladda ner testversion

2009-01-28 @ 21:45:51
Postat av: Anonym

Jag vet om det.. Men det jag hittade verkar helt ok, ska bara lära mig alla funktioner.. S

2009-01-28 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0