Laddad?

Njae... Det skulle nog vara dagens överdrift.*S* Igår när jag gick och la mig, så kunde jag inte låta bli att börja läsa i boken jag nästan läst ut. (Den döende Dandyn - Mari Jungstedt). Jag var i slutet på boken och kunde ju inte låta bli att läsa ut den, det var ju såå spännande! Så klockan blev ganska mkt innan jag släckte och somnade efter en stund. Vid niotiden imorse slog jag upp ögonen och kunde inte somna om, så det var ju bara att pallra sig upp.Så nu sitter jag här, med kaffet uppdrucket, smörgåsarna uppätna och yoghurt&müslin nästan orörd. Hade lite tankar på att ge mig ut att sola också, men det är snart dax att ge sig bort te syrran (sussi) och fikat hos henne. Kalas blir det, om man kan kalla det för det när man ska säga Grattis till en kille som fyller 17. haha Sen blir det middag på pizzan/restaurangen härnere. De har helt ok mat, så det får duga... Blir nog deras kycklingspett med ris....:)

Hoppas på att hinna sola efter det, så kanske man ska ta bilen bort te sussi.. hmm. Då e man latare än latast isf, för hon bor bara typ 10min gångväg från mig.. *L* Men om man vill spara tid så har nöden ingen lag... hehe För det är ju så att det är lite dans på programmet ikväll för min del.. Och eftersom det är en bit att åka så vill jag också försöka hinna vila en stund ikväll innan jag ska åka....

Nåväl, ska väl kanske börja tänka på refrängen och pallra mig upp ur soffan... Tror inte det skulle vara uppskattat att man kommer på kalas iklädd pyjamas... haha Skulle vara kallt att gå ut i, om inte annat... *S*

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0