Natt.....

Ska ta och krypa ner i sängen nu, efter en kväll på soffan... Popcornen är uppätna sen länge och colan? Ja.. Halva flaskan står kvar på bordet. Det var inte så himla gott om jag ska vara ärlig. Och det, mina vänner, det är en sensation! Jag har alltid tyckt om cola, och att inte göra det nu känns skumt... Smakar ju bara socker... Meeen... Eftersom jag ska ut och köra lite imorrn kväll som sagt, så blir det lite cola och kanske kaffe i lilla termosen på hemvägen. Säkert nåt å knapra på också... Men INTE godis... Har lite riskakor i skafferiet.. Och så några bananer kanske.. hmm....
Jaja, den som lever får se vad det blir i "matsäcken"...

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hemkommen från Yesterday o BLENDER !

Bra musik men kom inte riktigt igång dansmässigt. Nåväl nu har iaf varit där.

I helgen ska jag till sydligare breddgrader.



Go natt

2009-01-31 @ 02:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0