Natti natti...



Jepp, så är det dax för sängen.. Klockan är snart elva, och ögonen börjar gå i kors. Imorrn är jag ledig, lika skönt som vanligt:) Som jag skrivit sen tidigare så ska jag te optikern imorrn och kolla synen. Kanske blir det nya glasögon också. Har kikat lite på modeller som jag vill ha, så vi får väl se vad det blir av det hela. Innan det är dags att gå ner till stan, så ska jag försöka ta tag i lite saker här hemma, som att rensa i garderoberna, städa lite och sånt som man får göra när man är ledig... På kvällen sen är det dax för lite tvätt igen... Ska försöka förhöra mig lite om kurs i strykning av skjortor oxå.... haha

Nåväl... Natti natti och duuu... KRAM




Har läst i min vän Marias blogg och har förstått att det är nån j-la idiot som är ute för att förstöra för henne och Arne... Vad faan är det med folk egentligen som inte kan låta bli att lägga sig i folks liv egentligen?????  Sköt er själva, säger jag bara.... *MORR*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med dej! Kan folk inte leva sina egna liv och skita i andra.



Maria och Arne förtjänar bara det bästa livet har att ge , tycker iaf jag

2009-01-29 @ 00:41:23
Postat av: Patrik

Jag är oskyldig och skirver bara snälla saker i folks bloggar.

Om mina inlägg verkar stötande på något sätt, kontakta mig genast

2009-01-29 @ 21:26:29
Postat av: Anonym

Patrik, det är inte du, jag vet.. Nån annan j-la idiot....

2009-01-29 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0