Nu....

Så har jag tagit en paus i städningen, dammsugaren står på laddning, badrummet är nästan klart... Det är dax nu att ta på sig lite kläder, och ta en promenad ner till stan... Blir nog lite shopping, eller iaf kika lite... hehe En sak vet jag iaf, det är att jag ska sola efter att jag varit hos optikern.. :) Blir ståsolariet idag, himla bra när man slipper ränder och "rådjursrumpan"... *L*


En sak som jag ska införskaffa, om jag kommer ihåg, det är sopsäckar, såna där svarta.. Ska ju rensa lite i garderoberna är det tänkt, och då e de bra att ha... Ut med det gamla, in med det nya! Det är ju en del som bara hänger som man aldrig använder.. Lika bra att göra sig av med det då, så man har plats för nytt.. :) Väntar på ett paket från hm, som kommer om nån vecka. Det paketet är lite spännande, faktiskt. Kommer knappt ihåg vad jag beställde.. haha
Bra koll man har.. *not* Kikade in lite på ellos och halens förut, men hittade inget av intresse där. Lika bra det egentligen, när man tänker efter.. För hur många gånger har man inte beställt något som man får skicka tillbaka.... Det är ofta så när det gäller jeans/byxor för min del..Toppar, och linnen brukar det vara lättare med. Det jag vill ha nytt nu är....


  • nya vita jeans (de jag har, har hängt med lääänge)
  • capribyxor
  • chinos.. ska kika på gina nån gång tror jag...
  • nya halternecklinnen
  • ny bikini inför sommaren (hoppas på fler badtillfällen i år)
  • tubtoppar
  • nya skor 
  • ny handväska
  • nya ögonskuggor (jag vet, har massor.. Men mkt vill ha mer... *L*)

Nu kommer ju inte allt inhandlas på en gång, men detta är vad jag vill ha... Sen om det blir så, det återstår att se....
Nepp, nu ska jag nog sätta lite fart...

tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är så duktig ! :-)

Det är väl lika bra att köpa rubbet som du räknar upp, så har du allt. Varför ska man skjuta upp till morgondagen den man kan göra idag ? (Konsultens motto)

2009-01-29 @ 21:23:17
Postat av: Jessa

Och vem e du då?? Ska ni kommentera, skriv in namnet....L Ögonskuggorna blev köpta, det andra får jag väl köpa lite då å då....

2009-01-29 @ 22:19:18
Postat av: Patrik

Det är jag :-) (Putte)

Ibland faller namnet bort i namn-fältet när jag ska trycka "skicka kommentar" , så blir det anonymt...skumt

2009-01-29 @ 22:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0