Onsdag...

Sitter just nu med frukosten, som tar tiid... Vet inte vad det är, men den senaste veckan har jag haft svårt att få i mig frukosten, trots att jag är hungrig.. Why?? Somnade med huvudvärk, vaknade med huvudvärk... Är det synen, är det nån förkylning på g, eller är det "bara" stresesn på jobbet... Aja, ska väl försöka få i mig lite youghurt med müsli, sen är det dags att slänga på sig kläderna och rusa ut te bilen... 

Ha en bra dag!

ps... MARiA... Hoppas allt går bra och duuuu... Hoppas vi hinner ses när du e på Sthlmsbesök.. :)  *KRAM vännen* ds 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid svårt att få ner frukost så tidigt på morgonen.

Jag tar alltid med min till jobbet o äter där.

Fin hemsida- lite snabbare än den andra

2009-01-28 @ 15:57:13
Postat av: Patrik

Ursäkta att mitt namn flög bort i mitt inlägg ovan

2009-01-28 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0