Varför...

Ja.... Varför byta blogg? Ser det lite som en "nystart"... Nåt måste göras och nånstans måste man börja, känner jag... Den gamla bloggen var/är bra, menj jag ville ändå göra nåt nytt, som sagt. Har sett blogg.se hos flera av de bloggar som jag läser, och tyckte det verkar vara en bra, enkel och lättförstådd sida att blogga på.  Ska bara försöka klura ut vad jag ska ha för bild högst upp på sidan.

Annars då.... Jag har bokat tid hos optikern på torsdag! Dras med en spänningshuvudvärk som kommer och går, den sitter i ögonen, i tinningarna och pannan.. Har haft problem förut med ögonmigrän som dyker upp när jag är stressad och har mkt att tänka på. Kanske det är det, men känner ändå att synen ska, och borde kollas. Kommer inte ens ihåg när jag köpte mina glasögon senast.. *S* Har ju oftast linser, men glasögonen åker på emellanåt när man är lite trött i ögonen. Har kikat runt lite och hittat stilen på glasögon jag vill ha, om jag kommer behöva köpa nya.. Spännande, tycker jag:)

Nu ska jag fixa och trixa lite här, så får ni säga vad ni tycker sen..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0