Beautynet.se

Klockan är över tolv och det är torsdag... Har precis beställt nytt schampo och balsam från Beautynet.se. Denna gång blev det Moisture Maniac från Tigi. Just nu har jag Loreal Professional, intense repair. Det var billigare och mer för pengarna när det gäller Tigi, så jag valde detta. Har haft deras shampo förut och gillat det. Så jag hoppas det är lika bra nu med! Loreal´s är ju himla bra men något dyrare, kan man säga. Förra gången beställde jag från For Hair, kul att det finns flera sidor att välja mellan. Bra att jämföra priser och så.. Man får inte va dum.. *L*

Många kanske tycker det är dumt att köpa så dyrt shampo och balsam. Men när man inte tvättar håret så jätteofta och det funkar bra, varför inte? Tigi är nog mitt favoritmärke när det gäller hårvård och styling, bra produkter till bra priser!

NUU ska jag sova...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0