Dax att tänka på refrängen, kanske...

Sneglar bort mot sängen som står där och ser inbjudande ut.. Så jag tror nog att jag ska ta och bädda ner mig.
Imorrn blir det till att gå upp i tid för att städa och plocka undan lite. Får syrran och mina föräldrar på middag. Tänkte grilla lite spett på balkongen och ha ugnsrostad potatis/grönsaker till det. Gottigt ska det bli! Nästan så det vattnas i munnen redan nu.. *S*

Annars så bjuder denna vecka på lite dans, Nova på Grönan på torsdag och kanske Date i Hågelby på lördag. Måste passa på nu när man e ledig och har sovmorgon, för sen när jag börjat jobba orkar man inte va ute och ränna om nätterna lika mycket.. *S*

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0