Det regnar mot mitt fönster.....

Och värre ska det bli imorrn tydligen.. Trååkigt ju! Hoppas vädret blir bättre när jag ska ha semester, om en dryg vecka. Ojj, så jag längtar!

Ni vet, ni få men trogna läsare, att jag för ett tag sen bytte pearcingstav i naveln, till en jättefin sköldpadda med lite strass på... Det har visat sig att staven var lite för lång, har fastnat i den med kläder och på jobbet med mjölkbackar.. (hur det nu gått till, fråga mig inte.. *S*) Har varit nära infektion pga detta, så jag bytte nu ikväll till en mindre, en stjärna i svart med lite strass på. Fin den med! Håller tummar å tår för att det inte blir infekterat mer nu...

Ska väl annars försöka förmå mig själv att logga ur här, och trycka på "stäng av knappen"... För det är ju torsdag imorrn, om ni inte visste det... Om ett par  minuter faktiskt.. *S* Och klockan sju så är det dax att pallra sig ner i tvättis.. Ska egentligen tvätta lakan, men hoppar det. Tar det viktigaste, för sen när tvätten e klar är det en liten trip planerad. Nämligen till Täby C. Kul att gå å kika lite där, finns massor med affärer.. :) Inte för att jag tänkt köpa nåt, hade min shopping i lördags som ni vet.. *L* Så det blir nog inget gymma av imorrn...

Ska bara kika in lite på For Hair och Beautynet för att se vilka som e billigast.. Dax att beställa lite nytt shampo/balsam/inpackning.. *L*

Sen är det natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0