Duktig!

Jag känner mig lite duktig, måste jag säga! Lite måste man väl få skryta, eller? Nu när hösten börjar närma sig med stormsteg, även om vi inte vill... Det kommer ju postorderkataloger hela tiden i brevlådan. Förut slet jag upp plasten för att lusläsa katalogerna, men nu.. Nu slänger jag dem direkt i pappersåtervinningen. För jag har bestämt mig! Måste bli av med mina konton, det är ju så himla lätt att ta det på kontot när man handlar på postorder. Jag har avanmält mig på alla nyhetsbrev och kikar inte i katalogerna när de kommer. Så jag får ingen anledning till att gå in på de olika sidorna längre. Är inte det duktigt gjort? Det tycker iaf jag, så jag känner mig lite mallig.. Fast bara liiite... :)

Är inne på dagens andra kopp kaffe, det går trögt att komma igång idag... :( Funderar på att påbörja min garderobsrensning.. Ska sätta igång min andra dator (lyx med två jag vet, men den gamla har all musik i sig), så jag får lite musik att lyssna på. Kanske man får lite fart då?





Några bilder som jag tog på vår lilla promenad under lördagen i Sunne,
innan himlen öppnade sig och regnet ÖSTE ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0