Flera kilo lättare

Den här dagen har försvunnit i ett rasande tempo känns det som. Kom ju iväg till frissan och gick sen en sväng på stan ihop me mamma. Men jag hittade inget, förutom det jag behövde. Värktabletter, allergimedicin, ny sminknecessär och dagkräm. Ja, jo..

Köpte en till flaska balsam hos frissan, och en flaska sånt här... Tigi Control Freak Xtra Xtra Straight 250ml(bild lånad från Beautynet.se) De hade 35% rabatt i salongen på vissa Tigi produkter, så därför passade jag på att köpa denna och en till balsam, lika bra tänkte jag.. Denna sida är för övrigt relativt nyöppnad, och vet ni vad? Det är "min" frisersalong som håller i den! Kul va?

Apropå frissan... Känns som jag blev flera kilo lättare, när Donnie tunnade ur håret, klippte inte så jättemycket på längden, bara topparna typ. Det behövdes, kan jag lova.
Det är så skönt...:) Imorrn kanske det kommer lite bildbevis innan det bär av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0