Funderingarnas vecka

Sitter här ikväll och funderar, igen.. På allt och ingenting egentligen..
Har båda datorerna på, lyxigt värre! hehe... Håller på att installera lite i den nya, så jag fixa och trixa lite. Ska försöka mig på att ordna till en ny design på bloggen, med ny header och lite annat. :)

Imorrn är det ledig dag, ska bli skönt! Tvätta på morgonen, som vanligt, och sen stranden om vädret tillåter.. Kanske lite shopping annars? hehe Skulle vara skönt att få slappa några timmar på stranden, sova lite kanske.. hihi

Var iväg och handlade lite förut efter jobbet, skulle bara handla lite duschcreme var det tänkt, men kom hem med två kassar... *S* Blev lite allt möjligt, bla;  tacochips (runda), duschcreme, tandkräm, rakgele, två cdskivor (lena ph och jill johnson, bra till bilen i sommar.. ) , och så middag till ikväll. Middagen bestod av skivad kolbasz, lite potatissallad och vanlig sallad. Jättegott! Jag brynte korven lite och fixade lite blandad sallad till, förutom den supergoda potatissalladen från Rybergs (Grill).

Nu ska jag fixa och trixa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0