GODIS!

Vet ni, tycker ju ganska mycket om godis. Helst lakrits, saltlakrits så salt att det svider på tungan ....:) Tycker om mycket annat också, men lakrits står högst i kurs. Choklad får jag liksom inte äta, även om jag ibland inte kan låta bli.... (får utslag och torra händer då) I våras åkte vi kryssning på birka p, och i taxfreen hittade vi djungelvrålsklubbor som vi köpte varsin påse av... Då ångrade vi bittert att vi inte köpte fler, för attans vad goda de är! Man höll hårt i dem, låg ju bara tio st i påsen...  När vår bror åkte båt nu i maj, så var han snäll och köpte varsin påse till mig och syrran. De tog slut för nån vecka sen, hade sparat läänge...

Vi har en storasyster som bor i Vagnhärad, och i en affär där har hon hittat dessa klubbor på lösvikt! Fatta lyckan! Så hon hade varit snäll och köpt tio st var åt mig och syrran. Så nu sitter jag och mumsar på en.. Lyckan e (nästan) fullständig!



(bilden lånad från Gottelisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0