Gott o Blandat

Jag gillar mina nya jeansleggings, måste jag säga! Så sköna, lagom att ha på sig fram och tillbaka till jobbet, kanske en dag på stan oxå.. Skulle va najs att ha likadana ljusblå.... *L* Har matchat dem med den lösa tshirten som jag hittade på Gina Tricot...:)

Annars då.. Jo, man är lite seg, som vanligt. Trodde man skulle bli pigg av träningen?? Gör jag nåt fel? Kanske jag tränar lite för oregelbundet? Men det blir ju lät så under sommaren, med alla danskvällar.. Där borde man ju få lite träning iofs, men det är inte alltid man dansar speciellt mkt när man är ute. Lika kul att kika på folk och lyssna på musiken.

Idag beställde jag alla varor till gaveln jag ska fixa till, hoppas jag hinner med att ordna det i helgen, så jag kan påbörja en del av läxan iaf.... :)

Har beställt lite beckfilmer idag via GratisBio, några som jag inte har, vill ha hela samlingen jue! Nu e man på god väg iaf.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0