host och snörvel

På fredag går jag på semester, i hela fyra veckor! Vi hade lite funderingar på att dra upp till Malung då, men de planerna har fått skrotas.. Dels så har vi ingenstans att bo däruppe, dels så behöver vi spara oss till nästa vecka då det är dax för SUNNE. Och så är det ju båtresa på gång, på söndag. Måste ju handla lite nödvändigheter inför sunneveckan.. hehe

Det värsta är, att jag lyckats tajma in en förkylning... *sucka* Hoppas det gör över till helgen, håll alla tummar å tår, lova!
Ska dricka en kopp echinaceate med mjölk och honung nu, lite lindring i halsen iaf.. Och jag som hade tänkt träna denna vecka.... Och svänga mina lurviga onsdag och torsdag, men det verkar som att det inte blir av, som sagt.. :(

Om jag orkar så ska jag lägga in några bilder från förra veckans danser lite senare..

Psst.. imorrn hämtar jag ut shampo/balsam från Tigi (moisture maniac), och några beckfilmer.. :)
 Och så e jag glad över att min frisör e tebaka från semestern, så på lördag blir det uppfräschning av barret... :) Alltid nåt positivt... *L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0