Lite blandat svammel

Nu har man kommit till samma punkt som man kommer till varje kväll vid den här tidpunkten.. Sitter å funderar...

Kanske man borde lägga sig i sängen och försöka sova? Fast å andra sidan.. Har ju semester och har inget som ska göras imorrn.. Om man är uppe en stund till så kanske man får sova lite längre imorrn? Imorse vaknade jag i och för sig av klockan när den ringde tio. Men imorrn är jag som sagt fri hela dagen, så sovmorgon läänge önskas!

Kanske jag ska fixa de sista bilderna från Sunne... hmm.. Nää, det får vänta!

Förresten, vad tycks om nya headern? Lite liten kanske, ska försöka få till en lite större.. Men det fixar jag med imorrn.

Kanske ska ta tag i lite garderobsrensning imorrn? Med rethostan man har så borde man inte lägga sig i solen.. Vill ju att den ska gå över! Hostan alltså...

Bjuder på ett klipp som jag fick skickat till mig från syrran... Duktig kille!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0