Lördag kväll

Jag är helt slut! Trött som få.. Och ändå sitter jag här i soffan och kan inte förmå mig att pallra mig bort till sängen. Varför är man så urbota dum?? Det är ju egentligen bara att stänga av och göra sig klar för natten.. Egentligen...

Har diskat och gjort fint i köket nu ikväll, imorrn när borrningen är överstökad, så blir det till att dammsuga och sen städa i badrummet. Man är ju rätt nöjd med sig själv när man gjort all städning, men det är ju det där steget till att sätta fart.. Eehm, det är ju inte alltid det lättaste. Speciellt inte när man är så här seg i huvvet.. DUMMA DANS! *skoja bara*

Vid närmare eftertanke så är det nog dax nu....

Imorrn blir det bildkavalkad... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0