Nu är det roliga slut.. :(

Snart är denna sunnevecka över.. Känns lite både och. Ska bli skönt att komma hem till sin egen säng imorrn, men samtidigt känns det lite sorgligt. Tiden har gått så himla snabbt, kvällarna har bara sprungit iväg. Men kul har vi haft, det kan jag lova! Tror jag det.. *S* Träffat roliga norrmän, andra vänner som man sällan träffar och lyssnat på mkt bra musik.

Ikväll blir det lite lagom, bra musik och några cider. Får ta det lilla lugna eftersom jag ska köra imorrn, ganska tidigt. Fast det har inte varit nån större fylla för min del under veckan, lite lagom sådär.. :) Ganska skönt om jag får säga det själv. Det som det varit dåligt med är sömnen, även om man vilat på dagarna. Så det lär nog bli tiiidigt i säng imorrn kväll när man kommit hem.. *S*

Nu ska jag ta en dusch alldeles strax, sen vila tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0