Sängtajm alldeles, alldeles snart...

Det väntar ju en dag imorrn som kommer att bestå av en hel del, som ni redan vet.... Hoppas, hoppas på bra väder! Vill ju sola och kanske ta ett dopp.. :) Hmm, kom just på att jag måste nog prova mina bikinis från förra året, inte helt säkert att de passar. Undras vad det kan bero på? Tror nog krympmonstret varit i farten igen..

Imorrn på Grönan så ska jag försöka fota lite oxå, kanske lite danspublik.. Men iaf ett eller två kort på bandet, lite kul tycker jag att ha som minne. Fast jag har blivit så feg när det gäller det, att gå fram och fota. Känns lite pinsamt, lixom. Fast det är ju inte det egentligen. Förr om åren så fotade jag väldigt mycket, och då menar jag mycket. Och det var på den tiden när jag använde mig av vanlig kamera med film i. Har en väldans massa kort på det band jag mest åkte på i början på min "danskarriär", och ni som känner mig vet.. haha Mats Bergmans heter bandet. Gillar dem fortfarande, men det blir inte alls många spelningar med dem längre. Har många fler favoritband som jag åker och dansar till, och sen så spelar de inte alls lika ofta i närheten som de gjorde förut.

Hmm.. Sängen då, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0