Semester...

Imorrn är första semesterdagen, så skönt så! Börjar semestern med lite sovmorgon, hade jag tänkt iaf. Ska klippa mig klockan tolv, så jag tar en liten promenad ner till stan och sen efter klippningen blir det fika med mamma. Det är lite saker som ska inhandlas oxå inför det som komma skall, bla värktabletter. Det kan ju lixom va bra att ha, utifall att... *S*

Annars blir det en lugn första dag, ska prova en massa kläder inför sunne, grilla lite på balkongen och bara vara.. Så skönt så! För sen drar det ju igång... :)

Nu blir det nog sängen, tänkte läsa ut boken som jag håller på att läsa nu. Den heter Allt för min syster och är skriven av Jodi Picoult. Jättebra är den, men det har tagit tid att läsa den...*S*

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0