Skärholmen Centrum... Jag gillar!

Oj, har inte skrivit nåt på ett par dagar... Fy på mig! Äsch, har haft fullt upp, kan man väl kanske säga...
I torsdags bar det ju av till Grönan och dans till Svänzons. Hade en kul kväll med lite dans och bra musik *me like*
Men det som störde mig lite var värmen... Shit, så mkt som man svettades då, har jag nog aldrig gjort, kan jag lova!

Och igår då... hehe Då jobbade jag till fem, sen så bar det av hem till syster yster för att göra sig i ordning, igen. Vi käkade lite pizza från The Penguin (jättegott), sen fick jag sätta fart med ombyte och maskpåläggning. För syrran var ju i stort sett klar... Bettan styrdes upp till Uppsala och Liljekonvaljeholmen där Kindbergs stod för underhållningen. De spelade bra, som vanligt.. :) På vägen dit så kände jag mig ganska säker på att hitta, så jag behövde inte ens kika på vägbeskrivningen som syrran skrivit ut. Tycker själv det var rätt bra jobbat, eftersom att man inte varit där så himlans många gånger.. :)

Idag var det inte alls sådär jättekul att slå upp ögonen när klockan ringde vid nio. Varför ställa klockan då, en ledig lördag efter en seeen natt?? Vi hade bestämt oss för att åka upp till Skärholmen för att shoppa litegranna. Men jag ångrade mig lite när jag kände hur trött jag var... *S* Men vi kom dit så småningom och gick där hela dagen, fyra timmar som kändes som två. Vi var inte ensamma, hade med oss vår storasyster och mamma som också ville se hur SKHLM ser ut efter ombyggnaden. Jag gjorde lite fynd som jag tänkte fota och lägga upp här så småningom.  Det kommer även ett par bilder från veckans danser, skulle jag tro.. :)

Nu såhär på lördagkvällen ska jag ta tag i lite städning och plock. Får eventuellt besök imorrn, mosters sambo ska hjälpa mig att borra, äntligen!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0